Sunday, November 8, 2015

it's november, again

Bismillah.
Praise be to Allah, the Most Gracious, the Most Merciful.

03112015 | 21Muharram1437 | selasarianzx

novemba. tahun kedua bersama fratellanza, anak anak manja ummi abah, di hostel yang sama, with le annoying rumetes (wewenmuks &syiqinmuks). Alhamdulillah. ^^
(nanamates sejenis rumete yang suwwits, endaboleh masuk list annoying ;3)

bittaufiq wannajah fil imtihan, bagi anda anda yang sedang dan akan bertempur di medan lawan donia. semoga segala apa yang terbaik, menjadi milik kita semua. insya-Allah. tadi pergi teman syasyamels ke klinik pergigian bangsar. timing hujan kena betul sebabnya sesampainya sahaja kami di kawasan terbuka maka hujan pun turun mencurah-curah. Alhamdulillah. dan wajiblah basah kuyup kan. kesian syasyamels kesejukan. gua enda apa, gua kan macho. (ihiks poyo melebih)

di kala syasyamels bertemu dengan doktornya, gua duduk seorang dalam keadaan tejukkk juga la. masatu juga la fikiran menerawang, mengembara mengimbas masa lampau-- haish padahal buku depan muka. fenomena melayan perasaan ini memang kuat kalau kesejukan dan sunyi~~
sebabtula salah satu faktor gua suka melepak di mana-mana selain seorang diri dan seringkali gua tertangkap sedang kacau manusia lain sebab gua tengok dunia mereka tidak sama dengan dunia gua. jadi gua downgrade-kan dahulu dunia mereka barulah gua melangkah masuk dengan ceria, dan paling penting ANNOYINGnya. ihiks

pehh banyak gila membebel.

1 done, 3 more to go. saja kasi kurang karat menaip. atau mungkin escape from my own silence-make-up-world.

--

08112015 | 26Muharram1437 | ahaddahpulak

Alhamdulillah. one more paper to go, 10days gap to it beb. fuhh~

"denial is actually admitting. isn't?" walaupun yang luar itu tidak terlihat, yang dalam-- Tuhan seja yang tahu :3

entah la. semenjak mendengar khabaran daripada kembaq kaklong satu & kaklong dua, ada satu entiti yang cuba gua nafikan. sepertinya gua tidak pernah move on. atau lebih tepat lagi, term 'move on' itu hanya la ilusi mengaburi telinga sendiri dan insan-insan di sekeliling gua. entah laaa... geng.

or maybe... move on is really the scariest thing, aitesss. (tuju diri sendiri)

em... motif?

argh! entah la.
moga rasa yang hadir itu-- benar la rasa yang Tuhan kurniakan. jauh la kiranya daripada bisikan mainan tipu daya setan dan donia seisinya.

k. banyak membebels suda ni. semoga, hati terus sado--nfnfhai.
selamat ber--cuti seeeeekejap sebelum balik Sabah! ^^

16.11-- final linguistik
18.11-- simulasi main kawin2
2?.11-- Sabah with loves

5.12-14.12-- hoki usm
3.1-- sem 4

insya-Allah-- for everything!

well, enjoy learning!

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...